QSK19
500 - 800 hk

> Vannkjølt eksosmanifold
> Modular Common Rail
> Lavt turtall
> Høyt dreiemoment
> Varmevekseler eller rørkjøling

 
QSK19 har 6 sylindere i rekke med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. Høyt dreiemoment gir god respons ved manøvrering og lavt turtall minker støy og vibrasjons nivåer. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.

Model 
Effekt 
Turtall 
Rating
Miljøklasse
Datablad
Tegning
QSK19-M
500 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK19-M
600 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK19-M
660 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK19-M
750 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK19-M
760 hk
2100 o/min
IMO Tier II
QSK19-M
800 hk
2100 o/min
IMO Tier II


 
Tekniske detaljer
Motorvolum18,9 liter
Antall sylindere6 i rekke
Boring og slaglengde159 x 159 mm
Kompresjonsforhold15:1
Innsprøyting High Pressure Common Rail
LuftinntakTurboladet
KjølingVarmeveksler eller rørkjøling
Vekt, tørr2200 kg
 
 
 
 
Lukk

Takk for din henvendelse

Vi tar normalt kontakt innen 24timer.