QSK50
1600 - 1800 hk

> Vannkjølt eksosmanifold
> Modular Common Rail
> Lavt turtall
> Høyt dreiemoment
> Varmevekseler eller rørkjøling

 

QSK50 har 16 sylindere (V16) med høytrykks Modular Common Rail Fuel system, som gir god drivstofføkonomi og lave utslipp. Luftinntaket er turbo ladet. Vannkjølt eksosmanifold senker overflatetemperaturen på motoren og gir sikker drift. Høyt dreiemoment gir god respons ved manøvrering og lavt turtall minker støy og vibrasjonsnivå. 24-volts elektrisksystem med Nogva Motor Computer overvåking. Q-Serien ble lansert i 2005, designet for å imøtekomme dagens og framtidens strenge miljøkrav.

Model 
Effekt 
Turtall 
Rating
Miljøklasse
Datablad
Tegning
QSK50-M
1600 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK50-M
1700 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK50-M
1800 hk
1800 o/min
IMO Tier II
QSK50-M
1800 hk
1900 o/min
IMO Tier II
QSK50-M1
1700 hk
1600 o/min
IMO Tier II
QSK50-M1
1800 hk
1600 o/min
IMO Tier II
 
Tekniske detaljer
Motorvolum50.3 liter
Antall sylindereV16
Boring og slaglengde159 x 159 mm
Kompresjonsforhold15:1
Innsprøyting Common Rail
LuftinntakTurboladet
KjølingVarmeveksler / rørkjøling
Vekt, tørr6615 kg
 
 
 
 
Lukk

Takk for din henvendelse

Vi tar normalt kontakt innen 24timer.